قوانین برتر زندگی

1397/06/05

در این مقاله با قوانین برتر زندگی که روزانه استفاده می کنیم آشنا خواهید شد.

قوانین برتر زندگی

قانون علت و معلول

هر چیز به دلیلی رخ می دهد . برای هر رخدادی در این دنیا علتی وجود دارد چه از آنها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید . چیزی به اسم شانس وجود ندارد.

قانون باور

هر چیزی را که عمیقا باور داشته باشید برایتان به واقعیت بدل می شود . شما آنچه را که می بینید باور نمی کنید بلکه آن چیزی را می بینید که قبلا به عنوان یک باور انتخاب کرده اید .

پس باید: باور های محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید و آنها را از بین ببرید.

قانون عادت

حداقل80 درصد از کارهایی که انجام می دهید از روی عادت است ، خواه عادت های مفید و خواه عادت های مضر. شما می توانید عادت هایی را که موفقیتتان را تضمین می کند در خود پرورش دهید . به این صورت که تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیر ارادی انجام نشوند تمرین و تکرار آگاهانه و مدام آن را ادامه دهید.

قانون جذب

شما مرتبا افکار ، ایده ها و موقعیت هایی را که با افکار غالب شما هماهنگ هستند به خود جذب می کنید ، خواه افکار منفی خواه افکار مثبت. شما می توانید بهتر از اینکه هستید باشید ، ثروتمند تر از اکنون باشید و توانایی های بیشتری داشته باشید چون می توانید افکار غالب خود را تغییر دهید.

قانون مسئولیت

هر جا که هستید و هر چه که هستید بخاطر آن است که خودتان اینطور خواسته اید. مسئولیت کامل آنچه که هستید ، آنچه که بدست آورده اید و آنچه که خواهید داشت بر عهده ی خود شماست.

قانون تلاش

همه ی امیدها ، رویاها ، هدف ها و آرمان های شما در گرو سخت کوشی شماست. هر چه بیشتر تلاش کنید ، بخت و اقبال بهتری پیدا می کنید. هیچ راه میانبری وجود ندارد.

شرکت در دوره رفع تنبلی و افزایش اراده

قانون انعطاف پذیری

در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید ، اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف پذیر باشید. در عصر تحولات سریع ، رقابت شدید و کهنه شدن مدام همه چیز ، انعطاف پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است.

قانون عزت نفس

هر کاری که در زندگی انجام می دهید برای حفظ یا افزایش عزت نفس است . شما در کنار کسی احساس خوشبختی می کنید که باعث می شود احساس کنید فردی ارزشمند و مهم هستید. هر چه بیشتر سعی کنید که عزت نفس را در دیگران افزایش دهید خودتان را نیز بیشتر دوست خواهید داشت و برای خودتان احترام بیشتری قائل خواهید شد.

قانون بخشش

سلامت روانی شما دقیقا بستگی دارد به اینکه تا چه حد می توانید کسانی را که با اعمالشان به نحوی به شما آسیب رسانده اند براحتی ببخشید. بسیاری از ناراحتی ها و بدبختی ها ناشی از ناتوانی در بخشیدن دیگران است . این عدم توانایی منجر به مقصر شمردن دیگران و احساس کینه و نفرت نسبت به آنها می شود.

قانون پذیرش واقعیت

مردم تغییر نمی کنند . آنها را همان طور که هستند بپذیرید. سعی نکنید دیگران را عوض کنید یا انتظار داشته باشید تغییر کنند . شما نتیجه ی نگرش خودتان را می بینید. کلید داشتن روابط خوب با دیگران ؛ پذیرش آنها به همان صورتی است که هستند.

قانون وفور نعمت

ما در جهانی سرشار از نعمت زندگی می کنیم ، جهانی که در آن گنجینه ی عظیمی از ثروت برای تمام کسانی که طالب آن هستند وجود دارد.

قانون توقعات

اگر مدام توقع داشته باشید که اتفاقات خوب برایتان رخ دهد ، میزان شانس خود را در زندگی افزایش می دهید. هر روزتان را ا این جمله آغاز کنید : " می دانم امروز یک اتفاق عالی برایم می افتد" .

قانون بخشندگی

هر چه بیشتر ، بدون انتظار پاداش ، به دیگران خدمت کنید ، خیر و نیکی بیشتری به شما می رسد ، آن هم از جاهایی که اصلا انتظار ندارید. شما تنها در صورتی حقیقتا خوشبخت خواهید بود که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید.

reza

1397/06/29

قانون علت وباور یعنی هرچیزی رو که در عمق وجودت به اون عمیقا اعتقاد داری در هسته مرکزی وجودت . تمام صحبت ها ت وتمام گفتارت به نحوی از عمق وجودت سرچشمه میگیره اگه بگی کاسبی خرابه تمام ادم های هم عیقده خودتو میبینی واگر اعتقاد داشته باشی که وضع موجود به نفع منه وکار وفرصت های جدید وبهتری وارد زندگی ام میشه انسان های هم فرانکس خودتو پیدا میکنی وجهان هستی کمکت میکنه ومغزت باور میکنه وایده های جدید وروش های بینظری رو بهت پیشنهاد میکنه

Moslem

1397/06/19

در قانون علت و معلول نوشته شده: "چیزی به اسم شانس وجود ندارد." و در قانون توقعات :" میزان شانس خود را در زندگی افزایش می دهید. لطفا بفرمایید کلمه شانس در این دو جمله با هم دیگه چه سنخیتی‌ دارند؟